fredag 25. november 2011

Sorgens dag

Søte , snille Findus på 9,5 år sovnet stille inn hos dyrlegen i dag. Han har hatt problemer med tannkjøttet siden september, og blodprøvene viser nyresvikt.. Gått på 2 antibiotikakurer, får saltvanns oppløsning i sprøyteform. Vi såg tydelig han hadde vondt for å spise, han sov mye og manglet glimtet i øyet. Jeg kunne event. ta han med for videre utredning i Haugesund, men det var kanskje snakk om at livet ble forlenget 2-3 mnd - og jeg hadde ikke lyst han skulle lide mer. Det er så trist, så ufattelig trist, jeg har grått i 2 timer snart.Det gjør VONDT! 
Vi har vært heldige som har fått hatt han så lenge, helt frisk og rask inntil nå. Jeg har tatt han med hjem, nå ligger han i katteburet med teppet rundt seg frem til neste reis. Jeg klarer ikke la være å gå inn å klappe han, og nå angrer jeg veldig at jeg ikke kunne beholde han til over helga, men det hadde jo vært like vondt da...
















Han ser jo ut som han sover, vil ikke han skal være død...
Du vil bli dypt og inderligt savnet du verden beste Findus!! SOV GODT! 

Ingen kommentarer: