onsdag 23. november 2011

Shopping

Da var det kontroll hos legen i går, før turen gikk videre til Haugesund. Første stopp var den nyåpnet Søstrene Grene butikken på Markedet, hvor jeg fikk snope disse herlige figurene til juletreet: 








Så var det Trend Huset :


Skal overføres til adventslysene 

Og disse tallene skal knytes på(har selvsagt fått to 2tall, så jeg må bytte det ene til et 3tall)


Jysk var neste stopp :






Disse er mye finere i virkeligheten , og større, 36 og 40 cm høye!



Mestergrønn på Amanda: 


Elsker å shoppe juledill dall!!

Min elskede katt Findus på 9,5år er ikke helt i stryken, begynte med rift i tannkjøttet som ble betent, og fikk antibiotika. 5 uker etterpå var hele munnen betent, og han fikk ny kur med antibiotike, og smertestillende i 2 dgr. Jeg ba om blodprøve, og svarene der var litt tvetydige. Er hvertfall noe med lever/nyre... Han fikk nytt fòr, men dette ville han jo ikke ha, så jeg har fått tak i enda et, og det er heldigvis populært. Han sover mye, er ikke så spretten som før - og vi ser i øynene at alt er ikke som det skal... Det virker ikke som han har sterke smerter, men noe plager han. Når han spiser virker det som om det henger seg fast, og at han ikke klarer tygge skikkelig, så noe i munnen er det .I går kveld hoppte han på fanget mitt og ville ha kos, da jeg plutselig kjente en flått. Tenkte at det var nå merkeligt nå som det har vært så kaldt, og fikk kikket nærmere på den. Var ingen flått, men en slags utvekst. Litt større enn en flått, men mye mer kantete, og så var den svart på ene siden. Fikk tatt bilde  og da ser vi egentlig hvor stygg den er. Minner om hudkreft/føflekk kreft hos mennesker. Så nå er jeg spent hva dyrlegen mener... Har han store plager og pines skal han få slippe, men jeg håper jo så inderlig å få beholde han lenger. .. 











Så bestilte jeg ball sko til datteren min i USA, men de var selvsagt for små. Siden det koster nesten 500,- kr å returnere de, frir jeg nå til dere lesere og spør om noen av dere vil ha dem. De er helt nye og ubrukte, bare prøvd 1 gang. Str 38 
Pris kr 299,- + frakt 35,- . 









Er du int., kan du ta kontakt på annegsvensen@yahoo.no 

Ingen kommentarer: