søndag 21. august 2011

Tilbake til hverdagen

I morgen er det skolestart for tøtta og mellomsten - og 8 ferieuker er forsvunnet(HVOR, syns nettopp siste skoledag var...) Skal bli godt å komme i "gjenge" med faste rutiner igjen!


På torsdag skal jeg på 3mnd kontroll til fastlegen igjen, er alltid spennende å få resultatet av blodprøvene, siden det svinger sånn. Denne uken her har jeg vært VELDIG frisk, så frisk at jeg tror noe er galt!! (forstå det den som kan!!). Mage/tarm har oppført seg helt merkelig de 3 siste ukene, (men til det bedre), samt overskuddet har begynt å komme tilbake.Jeg har gått tur med Josti hver kveld(t.o.m skogtur med bratte bakker UTEN å få vondt i magen). Jeg har ikke endret noenting, så jeg forstår heller ingenting.Har t.o.m prøvd å trigge magen ved å spise mat jeg vet jeg får smerter og diare av.... Ingenting skjedde!  Vet ikke helt om jeg klarer å nyte det full ut, for bakerst i hodet svirrer tanken om at siden jeg har vært så frisk nå kommer det et skikkelig smell snart!!




Men, så deilig å få noen normale dager, et hverdagsliv som er normalt for friske mennesker! HVER gang jeg har skrytt av at jeg har vært god, kommer magesmertene som kastet på meg, så nå vil jeg ikke si det høyt engang at jeg er bra, bare skriver om det i bloggen her!! (lurt, ikke sant) 

I dag fryser jeg, og fyrer i vedovnen(les, PRØVER å få fyr, har ikke småved å tenne opp med). Det regner, blåser og er høst! Mannen er reist til Bryne på traktorpulling, tøttå har hatt søskenbarnet sitt på overnattingsbesøk for første gang, det har gått meget bra(2 års aldersforskjell). Så idag skal jeg se litt på tv, rydde litt i kles skap, skal være innsamlingsaksjon til barnehjem  i Romania - ellers litt tuttel.
HA EN STRÅLENDE SØNDAG

2 kommentarer:

Unknown sa...

Husk ALDRI skryte mer , selv ikke skriftlig!!

På`an igjen:(

Britt Helen sa...

:-) det kan være at det hjalp med å få uføresaken i orden. ja at du er litt mere avslappet i kroppen og slikt påvirker jo aktiviteten på Lupus . synd at det ikke holdt så lenge da. Du får bare nyte slike dager når de kommer. Britt Helen