tirsdag 5. juli 2011

Reiseklar

Endelig er dagen kommet! Tøttå er 13 år HURRA! Litt merkelig og, at minstebarnet begynner å bli stor.


Guttene blir 19 og 21år dette året, og er liksom ferdig med ungdomsskolen for lenge siden, og til høsten skal hun begynne!! Blir nok en overgang med karakterer, for meg betyr ikke karakterer noe, jeg vil de skal gjøre sitt beste og ikke sluntre unna! Jeg er ikke en sånn mor som kjefter og smeller om de kommer hjem med en 3 (el. 2), så lenge jeg vet at de har gjort sitt beste.. Noen fag går lettere enn andre, og der forventer jeg mer enn en 2èr ;) 


 Jeg har alltid strevd med matematikk, når jeg kom til Sand skole i 1976 kunne jeg ikke forskjell på + og - tegnet, og fikk da høre av læreren her at jeg måtte jo forstå det, og at jeg var lat og udugelig! Og etter det la jeg matte for hat!!





Over til dagen i dag! Vi skal endelig få reise på etterlengtet cruise Oslo - Kiel! Vi kjører til Haugesund og tar fly til Oslo, det blir sikkert litt god mat på Egon i kveld for å feire tøtta, så overnatter vi på yndlingshotellet mitt.




Skipet går kl 1400 imorgen, er framme i Kiel kl 1000 torsdag, før vi vender nesen til Norge igjen kl 1400.Ankomst Oslo fredag kl 1000, og flyet til Haugesund går kl 1400! Alt er tima og tilrettelagt(som Egon Olsen ville ha sagt det), helsa ser ut som den holder (BANK I BORDET, KRYSS FINGRER OG TÆR). 




Gleder meg kjempemasse, (men kan ikke tenke på at jeg gleder meg, for det er nok til at magen begynner) Skal ikke være lett... Nå får jeg gå å pakke siste finishen, ønsker dere en flott uke! 

Ingen kommentarer: