søndag 29. mai 2011

HURRA

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei:) Tusen takk for hilsenen på min blogg, ja Lucas er nydelig :)) Henger en lapp på kjøleskapet nå med noen navn, det er det eneste som mangler nå :)
Nyyyyyyydelige puser, jeg elsker puser, min måtte reise fra meg her om dagen etter 16 år snufs snufs :(
Ha en fin ny uke
Klemmer :)

Unknown sa...

Hei! Vi har ikke alle kattungene (heldigvis?) - 3 ga vi vekk og 1 beholdt vi selv(gutten Melvis)+ mamman hans Kitty + onkelen hennes Findus som ble 9år i går)her er det orden på stamtavla,hihi)

Ønsker deg lykke til med familieforøkelsen, spennende tider. Har selv 3 "barn", født 1990-1992 og 1998. Nå som de er så store, kjenner jeg at dt er litt vemodig, savner på en måte småbarnstida. Det var travelt, men mye kos - og jeg hadde fremdeles kontrollen ;) Tror foreldrerollen blir vanskeligere jo eldre barna blir (hvertall i tenårene...) MEN, mine har vært veldig greie, guttene blir jo 21 og 19 år nå, så nå er det øyeblikk tøtta sin tur i ungdomslivet(HJELP);)