fredag 27. mai 2011

Navneforslag

HJELP! Finnes det noen kreative sjeler der ute?


Vil gjerne ha et nytt og enklere navn på bloggen - noe som er helt mitt!!
Men, så må det samtidig inneholde noe av det som gjenspeiler meg, og helst lupusèn - vil helst ha det på norsk(selv om alt jeg kommer på er engelsk, det klinger liksom bedre, men tar imot engelske forslag også)


Blir DITT forslag brukt, vil du få en liten gave av meg!!


Her er noen ord  jeg ønsker skal være med i teksten :


engel, angel, fe,alv, fairy


lilla, violett, purple, (lilla blomster, iris, fresia, lavendel, syrin osv..)


lupus


adressen blir www.nyttnavn.com(eller /net/org/info - spørs hva som er ledig)


Disse vet jeg er i bruk:
lavendelhagen - frulupus - lupusmamma 

9 kommentarer:

liv midt i livet sa...

Tenke tenke. først litt useriøse: utslettet heter jo Bat wings disease på engelsk , så ka m flaggermusbloggen , ;

Lupus fairy ,viss du tenke internasjonal blogg..

Eg tenke deg litt som ein råare fe, så engel blir utelukka ;)

Violetta lupus var kje det eit bra namn?
Eg kan kje sitte lenger, må krype bort i stolen og tenke vidare..

Unknown sa...

Takk for innspel.. så du meine eg e kje så engleaktig;)?

det første som slo meg var:

my purple lupus heart el.

mitt lilla lupus slott el.

min lilla lupus boble/hage/verden

får liksom ikke presst inn noen feer;)

Nina S sa...

hmmm, og jeg som liker navnet du har så godt:-) Men det er kanskje fler med samme navn? Jeg kommer tilbake med forslag, skal bare tenke litt her. Hei så lenge:-)

Nina S

Unknown sa...

Tja, jeg kan jo event. kjøpe navnet jeg har nå, slik at det blir

www.mylupusworld.com ???

Unknown sa...

www.mylupusfairytale.com - eller blir det for sukkersøtt, også må jeg BARE skrive solskinnshistorier??;)

Nina S sa...

mylupusworld.com er ingen dum ide:-) Ja, pass det så vi ikke forventer bare søte historier :-)
Alternativt tenker jeg...... ulveengelen, purpuralven, eh...kommer sterkere tilbake i morgen, ble brått natta her:-)

Strine sa...

- My purple lifestyle
- My angel world
- The life of a purple angel
- My life with Lupus.

Nina S sa...

Purpurhjertet, mitt liv som ulv.... fresiaulven, fresia-alven, personling liker jeg "ulveengelen" best:-)Kommer jeg på noe mer, hører du fra meg. God helg til deg og din Lupus:)
Nina S

Unknown sa...

The life of a purple angel -den traff noe!!

vil da event. endre den til:

the life of an purple lupus angel(puh, ble jo like langt, sko liksom korte ned tittelen jeg har idag;))

ELLER:

the purple lupus angel (hørtes det ut som jeg var død da, siden engel blir brukt?)

ELLER:

My purple lupus world (som er hentet fra 2 av Stine sine forslag...)

ELLER:

purple lupus rain
(etter Prince sin PURPLE RAIN)