fredag 3. desember 2010

Tips i julestria

3 desember.... I går ble det ikke blogging, da jeg rett og slett var sjuk(hm-tålte kanskje ikke å skrive om sykdommen?)

Fikk magasinet Pluss Tid, et kundemagasin fra Lilleborg. Der har de tips som kan forenkle julestria, og tenke jeg ville dele de med dere. Jeg vil skrive 1 tips for hver dag, men siden det egentlig skulle vært oppstart
1 desember, og jeg ikke fikk bladet  før i går tar jeg 3 dager på engang:
 Onsdag 1 desember :
Noen foretrekker å ha det julepyntet i hele desember, mens andre pynter huset lille julaften. I dag kan du fks henge opp en granbarkrans på døren og henge ut julenek til fuglene. Blås gjerne støv av julepynten også (dersom du ikke pyntet til første søndag i advent)

Skal du ha julekort med motiv av barna? Det er lurt å bestille dem allerede nå!



Torsdag 2 desember:
Planlegg og skriv en liste over hva dere event. skal bake til jul. Planleggere dere å ha julemiddagen hjemme? Skriv opp alt dere trenger allerede nå, så er det gjort - alt fra mat, drikke til stearinlys, vaskemidler, gavepapir og til - fra lapper.

Sjekk postens frister for når du må sende ut kort og pakker for å få dem frem i tide.!


Endelig, tips for:

Fredag 3 desember :
Ingen kan gå for full maskin hele tiden. Grav deg ned i sofaen under et pledd og lad batteriene, gjerne med en nostalgisk julefilm!


Endelig fredag og snart helg!! Tja, for meg som er  hjemme likevel, blir ikke helgen det fristedet og pausen som for dere i jobb! Eneste forskjellen i helgene er at barna/ungdommene er hjemme mer... Mannen jobber som regel likt i helger som i ukedager, sånn er det å være selvstendig.
Hva skal ma ta opp på bloggen i dag mon tro, bortsett fra tips i julestria?? Har bestilt smørbrød og kake til tirsdag, da slår vi 2 fluer i ett smekk og feirer både min bursdag og sønnen 18 årsdag.(den dagen han egentlig fyller, er vi invitert på julebordscruise Stavanger - Hirtshals (lørdag til søndag)! Jeg blir nok ikke med, er IKKE sjøsterk til vanlig, og tør ikke tenke på hvordan det kan være ute på bøljan blå midt i desember, samt at formen min svinger så mye at jeg tør rett og slett ikke takke ja, så blir jeg sjuk, så mister de pengene sine de som har betalt for meg!!

I kveld blir det nok X-Factor og Senkveld, det er fredagsprosedyre!! Og, da må det vel litt Kim`s på bordet tenker jeg? Ingen Kim`s ingen kos

Er dere jakt på en julegave til Hello Kitty fans?
Miss Purple har 25% rabatt på alle Hello Kitty bordkalendere på fredag 3 desember , klikk på link for å komme direkte i nettbutikken:
Hello Kitty kalender for 2011

De har også 50% rabatt på Hello Kitty buttons i dag fredag 3 desember, nå KUN kr 2,50 pr buttons:


Ingen kommentarer: