mandag 29. november 2010

Nettbutikk

Siden jeg for tiden er 100% tidsbegrenset uføretrygdet (dvs, nå er det ingenting som heter det lenger etter 1 mars 2010 - nå går på jeg på arbeidsavklaringspenger!!) - har jeg prøvd å komme på noe som jeg kan holde på med hjemme.. Det er greit å ha noe å putle på med på gode dager! Foreløpig er det kun på "hobbybasis", og jeg vet ikke hvor lenge jeg holder på!

Har altså startet en liten nettbutikk, Miss Purple http://www.misspurple.no/ -og jeg importerer smykker og diverse direkte fra Kina og USA for å holde prisene lave til dere kundene!! Det er ikke alltid så lett å vite hva andre vil ha, så jeg må egentlig ta inn ting jeg selv liker!

Det som er mest populært nå, er serviettringene i lilla,rødt og klart glass.(men de er nydelige og da..) Akkurat nå er de på tilbud til 10,- kr stk, (før 15,-) . Har 2 damer som har likt dem så godt - at de har bestilt 60stk hver for å ha i bryllupene sine , og det syns jeg er kjempekoselig.. http://www.misspurple.no/product.html/serviett-ringer?category_id=7


Ellers har jeg hatt stand på båthuset i vinterferien, på Ryfylkedagene, Haustmarknaden og nå sist helg på julemessa i Suldal. Men dette tar tid og krefter, og jeg blir som regel dårligere etter slike stander. Har heldigvis gode hjelper i dattera mi Anette og venninne hennes Natalie!

I dag blåser det stikker og strå ute, og med mine bihuler er det ikke utevær! Det blir å få unna litt klesvask tenker jeg... Ønsker alle sammen en riktig god mandag!

1 kommentar:

liv midt i livet sa...

i full sving du og:) eg skal henge opp utelysa. Det var for kaldt i går, men det er visst for kaldt i dag og:( Blåse godt her oppe og
PS ta borrt robotsperren, så er det enklere å legge inn kommentarer