søndag 19. april 2015

Mageproblemer - goodbye!

Et av problemene mine med sykdom i mage/tarm er at jeg reagerer på varm mat , samt krydret mat (som slettes ikke er krydret sterkt, men jeg er så ømfintlig). Jeg har nå i en periode tatt en shot aloe vera gel før middag, og det fungerer supert for meg!
Etter så mange år, er det rart og plutselig tåle rødløk i maten - herlig!
Mottoet mitt er derfor : Aloe Vera Gel til folket!

Derfor kjører jeg supertilbud f.o.m  17/4 t.o.m søndag 26/4 - kjøper du 3 dunker aloe vera gel (valgfri smak) får du med en ekstra dunk aloe vera gel og 1 shotteglass GRATIS !

Ønsker du å prøve, kan du bestille på PM eller via vår nettside :
http://myaloevera.no/misspurple/nb/shop/category/tilskudd

Og husk, med vår 90 dagers fornøydhetsgaranti har du ingenting å tape

Ingen kommentarer: