onsdag 9. januar 2013

Blogg jeg?

Uff,dette er dårlig  - virkelig dårlig. Ikke blogget siden 10 okt, og før der aug.. FY FY FY!

Her skal jeg prøve å oppdatere dere hva som har skjedd i mellomtiden :

OKTOBER: 

 4. oktober: Lille Julius blir operert for svær polypp i øret. Han har vært plaget med øret siden mai uten at dyrlegene her fikk bukt med det. Fikk time på smådyrsklinikken i Haugesund 2 okt, hvor han blir innlagt med engang med polypp. CT neste dag viser dette. Operasjon 4 okt, de fjerne polyppen og hele øregangen hans, og syr igjen !
Polyppen ses til høyre på bildet, hvis dere ser alt det store hvite som vokser utover(på venstre side er det bare sort hulrom på bilde.) 
Her er vi på hotell samme dag som operasjonen, siden han skal på kontroll neste dag ville vi ikke utsette han for 9 mils kjøring hver vei. 
 Etter en slik operasjon blir de døve på det øret, men han var allerede stokk døv sa veterinæren pga. polyppen som var så stor og har sprengt seg fram. Og vi har ikke merket noen ting på han, og det syns de er helt utroligt for dette har vært meget smertefullt!:
1 mnd etter operasjonen. 






















12 okt: hele bygdesamfunnet er i sjokk da en kjær sambygding  plutselig dør  50 år gammel :(

Mellomsten flytter til Haugesund på hybel.

NOVEMBER: 

 3nov: Julius 1 år <3 p="p">
Jeg dekorere adventslys:











Jeg og Anette reiser på jentetur til Oslo, fly fra Hgs. Selvsagt ligger vi på yndlingshotellet vårt :
Clarion Hotell Folketeateret!




Jeg får et fadderbarn fra Ukraina, Tomash 1 år :

1 år siden Findus døde 24/11-2012<3 nbsp="nbsp" p="p" savn="savn">

Vårstemning 29/11-2012!


DESEMBER : 

 Jeg har bursdag - hurra! 



 Dekorer lys 


 Lager 7l Baileys , både til julegave og til oss ;) 



Julekort:

 Vi feirer jul hjemme med mamma og pappa, sviger, barn og svigerdatter


 Julius hjelper å pynte treet

 Kattene koser seg med litt ekstra julesnacks 


 Julefreden senker seg og snøen daler ned i vannvittig svære mengder, så min kjære mann er på oppdrag både dag og natt! Etterfulgt av regn , regn og atter regn, med mye ras og stengte veier (og mer jobboppdrag på gubben!) 


Så til slutt, ønsker jeg deg et godt nyttår, med løfte om mer blogging !


Ingen kommentarer: