mandag 26. desember 2011

Julerapport 2011

2 juledag, og det "Dagmar" er i sving ute, selv om det er i liten styrke i forhold til andre plasser. Gresset er grønt, ikke et snefnugg å se.. 


Julen har vært avslappende og koselig, på julaften var jeg ,gubben og de 2 "minste" her, eldstemann var hos svigersen. Jeg fikk masse fint, bl.a 2 gavekort på Amandasenteret, duftlys med fat, lys,penger,strikka lubber, strikka jakke fra Lindex, og Bergans jakke og bukse av mannen min, så nå er det slutt på unnskyldningen at det er dårlig vær ute!!;) 


Her er noen bilder : 













Flesk

Josti fikk nye leker til jul 





Min nydelige datter

Kitty og Melvis i tårnet 

Meg og gubben




Full action med julegaveutpakking

"Litt" varm kanskje?







Flesket ferdig 


2 kommentarer:

Hanne sa...

Hehe, flesk? Med farge? Hva bruker du det til? :)

Unknown sa...

Flesk = hjemmelaget seigmenn... Sukker,vann,ananas essens,sitronsyre og konditorfarge;)