lørdag 31. desember 2011

2011

er snart over. Dagen i dag skal feires med kalkunmiddag med mann, barn, svigerdatter samt mamma og pappa.




Sitter her og mimrer litt over året som har gått(dvs kikker gjennom mine blogginnlegg). 
Det verste som hendte i 2011 var når Findus gikk bort, det henger fortsatt i.
Det beste som har hendt? At jeg var frisk i julen, og for engangs skyld fikk kose meg både med mat og pakker og familien HELE kvelden! 


Igår lagde jeg Bailyes, er veldig spent hvordan den smaker. Ser den har skilt seg litt, men men.. Hadde bare 1 flaske, så måtte fordele det i 2 syltetøy glass også!! 


Skal man ha nyttårsforsetter mon tro? Har prøvd i sikkert 20år uten å lykkes med mine forsetter. 
MEN, for 2012 har jeg satt meg noen mål som jeg burde klare.


1. Ikke ta igjen alt det forsømte når jeg har en god dag - rot og støv forsvinner ikke !
2. Lytte mer til kroppens signaler 
3. Få i meg mer grønt, via grønne shots
4. Kutte ned på sukker,hvetemel
5. Gå på Zumba 1-2 gng pr uke så sant magen tillater det
6. Trene styrketrening, luter mer og mer, og kortisonen "stjeler" kalsium fra skjellettet mitt


Og that`s it -tror det er nok! 


Ønsker dere alle en flott kveld, og med de beste ønsker om et godt nytt år 2012!. En liten bønn, ta hensyn til alle dyrene som er redde, vent med smellene til kl 2400,  pass på at dyrene er inne så de ikke rømmer når oppskytingen begynner. .. 

Ingen kommentarer: