fredag 16. desember 2011

3 uker

har det gått... Det er ikke før denne siste uken jeg har begynt å fungere normalt, uten å bryte sammen i gråt eller ha konstant klump i bringen og magen. "Bildene" i hjernen fra dyrlegen har heldigvis begynt å bli svakere, og nå kan jeg heller huske deg som du var!! Savner deg fortsatt veldig masse , du kjære kosegutt.


Har vært veldig i tvil om jeg skulle ha en ny pusegutt etter deg, men har stadig vært på nettet og kikket etter en som minner om deg. Vet jo at en ny pus ikke er deg Findus, og det er ikke erstatning. MEN, det er min måte å bearbeide sorgen på, og siden du var så nydelig, ønsker jeg å ha en slik katt i huset igjen...Det hører liksom hjemme her. 


Og nå har vi vært kjempeheldige og fått lov til å overta en nydelig Norsk skogskatt JULIUS født 3/11, han overtar vi i slutten av januar!<3 Han har dine farger, men du var delt i ansiktstegningene dine, Julius er symmetrisk. . Se hvor skjønn han er.. På dette bildet er han 5 uker. 


Du var også så svart i fargene når du var liten, så ble du grå/brun. 
Håper du har det bra der du er nå, uten smerter!
Dypt savnet vil du alltid være  - takk for gode minner.
Lover at vi skal ta like godt vare på Julius som vi gjorde med deg. Kitty og Melvis merker nok at du er borte, og spesielt Kitty har sturt. Nå kommer hun mye oftere på fanget og vil ha kos,de syns nok at det er noen som mangler. Er veldig spent på hvordan de tar imot Julius, du var jo bare super med kattungen til Kitty, 4 masete og rampete krabater, ble du lei freste du og gikk - aldri knurret du eller gikk til angrep, du forstod de hørte til her. 


FINDUS<3

Ingen kommentarer: