fredag 16. september 2011

ZUMBA

basillen har kommet til Sand!! Og jeg har våget meg på - tenk det!! Har vært 3gng nå, og syns det er utroligt morsomt!! Alle trinnene sitter ikke helt enda, men men... Første gangen jeg skulle grua jeg meg kjempemye, hele kroppen skalv!! Uff... Det var stappfullt lokale, og så MORO!! Folk tenker kanskje at de ikke tør å gå for de er redd for å dumme seg ut,(ihvertfall tenker jeg det) - men det er ingen som har tid til å studere hva de andre rundt en gjør, har nok med seg selv!! Og om jeg dummer meg ut  nå, jaja .... Stort fremskritt for meg. 


Du tenker ikke på at det er trening engang for man har det så gøy. Jovisst siler svetten, og du blir sliten - men så lenge det er artig, klarer man mer. Etter min første time, hadde jeg gangsperr i 3 dager etterpå, var steinvondt å sette seg ned eller reise seg opp fra en stol!! Har ikke trent på 2 år, så klart det kjennest! Så dette er  noe jeg vil fortsette med, og vil ha med hver eneste time (kryss fingrene for at helsa er enig! )Det er hver mandag og torsdag i gymsalen på Rygjatun (folkehøgskulen) kl 2000-2115 - så møt opp ! 


På Zumba time nr 2, fikk jeg med "svigerdatter" Stine, og tror nok hun og ble hekta!! Bloggen hennes finner du HER!


På bildet ser du en av instruktørene våre - ei herlig jente med sprudlene humør og engasjement!! 
Og, dansen har hun laget selv!! (samt hun prøver å lære oss den,)) Veldig kjekk, men er nok ikke like elegant i utførelsen jeg da - haha....!!

1 kommentar:

HaDa sa...

Åh, Zumba ser så gøy ut! Har virkelig lyst å prøve det jeg også :D