mandag 12. september 2011

GIVE AWAY

Hurra, eldstemann er 21 år 14 september!!!


Miss Purple feirer dette med en give-away, hvor en av dere vinner  dette : 


1 stk. turkis sløyfe ring, og 1 stk 30 ml Vixen shea butter lotion med herlig duft av fioler og søt pai !! 

For å være med i trekningen , må du :

1. Gå inn på Facebook siden til  Miss Purple  og trykk LIKER
2. Kopier give away bildet over, og link til give awayen  på din egen blogg el. facebook side! http://mylupusworld.blogspot.com/2011/09/give-away.html
3. Kommenter under innlegget at du deltar. 

Trekning 14/9!   LYKKE TIL! 

6 kommentarer:

Merete K. sa...

Heisann :-)

✿♥ Oppdrag utført og vil veldig gjerne være med i trekningen. Ha en flott uke!! ✿♥

Mvh Merete
m-korsg@online.no

Hege Therese sa...

Jeg deltar så absolutt! Har bursdag i morgen, dagen før sønnen din! Så jeg ønsker han en riktig flott dag på onsdag <3

Klemmer fra Hege
hege_nesvik@hotmail.com

Anonym sa...

Linket og delt -Spennende blogg og gøy med konkurranser :-))

Keth sa...

Har linket og delt - Spennende blogg og gøy med konkurranser :-))

AnnJeanette sa...

Har gjort alt nå, så jeg er med! :)

- sa...

Hei!

Kom tilfeldigvis over bloggen din i min søken etter lupusinformasjon. Jeg testet positivt på en lupusprøve, og venter på utredning. Du skal nok ikke se bort ifra at jeg følger bloggen din framover :-) Stå på!

Anette