mandag 29. august 2011

GIVE AWAY

 Til ære for september måned, har Miss Purple en FLOTT Give Away!


En heldig vinner får dette reisesettet :



Dette reisesettet fra Eco Tools er flott når du er on-the-go eller ønsker å prøve ut våre kroppspleie samling.
Settet settet inneholder fire av våre bestselgere, samt vår bambus neglebørste, og en gjenbrukbar air-reise vennlig bag.
Det føles godt å vite at disse produktene er allergivennlige, dermatalogisk testet , i fri for parabener og ftalater, og selvsagt ikke testet på dyr!
Produktene er 98% naturlige.
Body wash 59 ml, Body lotion 59 ml, Body scrub 59 ml, hand cream 29 ml, Bamboo neglebørste.
Body wash: med forfriskende urter
Body lotion: shea butter
Body scrub: valnøtt frø
Hand cream: jojoba olje
Ikke for barn.

Hvis DU vil være med i trekningen, må du trykke LIKER på  Miss Purple`s facebook side, samt kommentere under dette innlegget. Trekning skjer torsdag 01. september. Lykke til! 

17 kommentarer:

Anonym sa...

Hei jeg vil gjerne være med, har delt link med mine venner på facebook :)

Mvh Bente Pruglhei
bente.pru@hotmail.com

Anonym sa...

Hei.
Vil gjerne være med på dette.
Kommenterer og liker:-)

♥hilsen fra NinaMerete

ninadahl@bbnett.no

Jannicke Maaby sa...

Vil selvfølgelig være med å prøve å vinne disse produktene :)

liv midt i livet sa...

Reisesett er jysla praktisk:)

Anonym sa...

Ja, jeg vil veldig gjerne være med!
Liker dere selvfølgelig :)

Hilsen Wenche
wesor(ætt)online.no

Hege Therese sa...

Hei hei igjen!
Jeg vil gjerne være med og deler og leser i vilden sky!

Håper dette går rundt! Tenker på deg!

MVH
Hege

DetGårAnJa sa...

Hei vil gjerne være med. :)

Ida sa...

Jeg vil gjerne være med, eco tools er bra! Har likt på facebook og delt :-)

Tove sa...

Kjempefin premie, jeg vil gjerne være med :)

Marit sa...

Jeg er med :)

mjuuugly sa...

Jeg er med og liker! :)

Maria Kristensen sa...

Jeg vil gjerne være med :)

Gro Silje sa...

Eg er gjerne med på dette :)
Hadde vært supert å vunne!

Merete K. sa...

Heisann :)


✿♥ Vil veldig gjerne være med på denne fine give awayen.Ønsker deg en superfin dag!! ✿♥

Mvh Merete
m-korsg@online.no

Silje sa...

Hei.:)

Jeg vil også gjerne være med!
Hadde vært supert å vinne dette settet. :D

Mvh Silje

Unknown sa...

Kjekt at så mange vil være med å "like", setter stor pris på om dere deler også,)
Satser på nyåpning av nettbutikken i morgen 01.09.!!

N sa...

Jeg liker :)