onsdag 29. juni 2011

Kitty

pusen vår er skadet!! Vet ikke hva som har skjedd, eller når det har skjedd..
Snille Kitty mor med kattungene ifjor

Hun bruker ikke venstre bakfot, og for hvert skritt må hun ta en pause. Klarte først ikke å gå opp trappa, men til slutt fikk hun det til... Jeg prøver å kjenne etter om det er noe brudd eller noe som stikker ut, men det er ganske vondt og ømt så hun freser og knurrer helst.. Stakkar jenta vår!

Hun har gjømt seg i en sengeskuff halve dagen, vil være i fred med smertene. La oppi litt mat til henne, og hun åt som bare det, pluss at hun fikk roastbeef(og det var hvertfall populært). Jeg er jo livredd det er noe med bekkenet/hofta, men tror hun hadde gått mye skjeivere da... Er vi heldige , har hun hengt fast i noe og forstrekt en muskel - eller kanskje det er noe i poten hennes, men det tror jeg ikke for når Findus hadde fått sår og betennelse i poten gikk han på en helt annen måte.. Vi får se det ann, og event.ringe dyrlegen i morgen. Regner med jeg må til Sauda, for de har ikke røngten her..

Kitty i 2009
Så jeg og Anette er litt deppa, for vi syns så synd på Kitty!! Håper det går bra!

Ingen kommentarer: