torsdag 23. juni 2011

Grønne favoritter

Jeg har jo byttet ut vaskemidler, såper, shampoer, kremer til "grønne" produkter, og har funnet mine favoritter!! Og jeg vet at jeg ALDRI kommer til å bruke pulver eller tabletter til oppvaskmaskin og. vaskemaskin lenger, det er FLYTENDE som er tingen!! Jeg er kjempefornøyd, og med denne lille endringen gjør jeg kanskje noe godt for kloden vår og??





Favoritt "Zalo" (som jeg ikke får plassert  sammen med de andre Ecover produktene)
Mitt absolutte favorittmerke er ATTITUDE, som kan kjøpes HER.
Vask og skyllemiddel i 1 
Ylang Ylang & Tangerine oppvaskmiddel 


Ylang Ylang & Tangerin skyllemiddel (brukes til undertøy og håndkler, lukter deilig og ekslusivt;))

Ylan Ylang & Tangerin til vaskemaskin

Tea Tree & Lime flytende såpe til oppvaskmaskin

Så bruker jeg Mrs.Meyers produkter også, men de er ikke så "eksklusive" som Attitude, så de blir brukt på hverdagsklær og arbeidsklær;) Men, er kjempefornøyd med disse også, de gjør jobben og vel så det!! Mrs.Meyers finner du HER

Til toalett, funker bra

Alt mulig spray(bruker på kjøkkenet), altfor sterk duft for meg, Geranium, Det er denne som lukter "gamle damer" el. møllkuler ;)

Skyllemiddel geranium, den er ok på duft

Skyllemiddel lemon verbena, brukes mest 

Såpe til vaskemaskin, lemon verbana. Effektiv og god. Svigerdatter mente den luktet kattepiss, jeg syns den lukter friskt og nyvasket!

Her er min nye altmulig spray til kjøkkenet, duft av honning!! YES! 

Har også kjøpt av merket ECOVER som også selges i Norge(men til dobbelt pris av det du kan få det for HER på Iherb 

Såpe til vaskemaskin, har på en maskin med denne for første gang, er litt spent, for den luktet litt "grønnsåpe" 

Morning Fresh skyllemiddel

Sunny Day skyllemiddel(den har jeg i maskina nå) 

Oppvaskmaskintabletter, fungerte helt bra , men nå  er jeg omvendt og bruker KUN flytende!! 

Og har funnet en himmelsk serie Giovanni som har de mest fantastiske hud,hår og kroppspleieprodukter!!

Body Wash, og den er SVART, ser ut som flytende olje, MEN , er sinnsykt bra, og dufter .... HERLIG

Body Lotion. dufter fantastisk, trekker bra inn og er ikke fettete

Body Scrub som jeg bruker 1-2 gng i uka. Deilig duft, og huden blir myk...

Så bruker jeg Now Food, Solutions shampo og balsam med lime, appelsing og tangerin, håret dufter friskt, blir mykt - og jeg har faktisk ikke så mye grisebust etter jeg begynte med denne, har fått fall i håret!! Kan kjøpes HER

Som styling bruker jeg denne root lifting sprayen fra Giovanni. Fungere ok, men tar jeg i håret etterpå, henger fingrene igjen i håret, er ganske seigt. Men, den syns ikke, blir ikke "flass" når det tørker 

Frister noe av dette? Husk, hvis det er første gang du handler hos iherb, kan du bruke rabattkode NEG522, og få 5$ i rabatt!!

Hvis du skal handle er, husk bare å handle for UNDER 200,- for å slippe mva!! Du kan følge med på pris, vekt på handlekurven din. Du får valg mellom DHL (litt dyrere, men absolutt billigere enn posten norge), eller International airmail(kan kun brukes under 1360g)

LYKKE TIl!

Ingen kommentarer: