tirsdag 9. februar 2010

Tirsdag


<em><em>Nok en fantastisk vinterdag!! Er ikke helt i strøket for tida, svimmel og kvalm.. Er helt fint, så pang - snurrer alt rundt og jeg må legge meg rett ned, kjennes ut som jeg er sjøsjuk! Og sånn vil vi IKKE ha det!!
Prøver å finne ut hva jeg skal lage til middag, er så inderlig lei å finne på noe alle liker. Hører flere sier, de får spise det de får, men sånn fungerer det ikke her.. Liker de ikke maten, finner de noe annet (mr. lee eller toast). Og jada, jeg vet at jeg trenger ikke kjøpe det inn, men hva hjelper det når de er så store at de går å kjøper sjølv..

Har fått støvsugt å rydda, det er deilig å få det gjort, siden jeg "elsker" husarbeid. Sola er deilig, men ikke når den skinner inn stuevinduet så støvet syns!!
På lørdag fikk jeg brev i posten om at jeg skal på Skogli opptreningssenter i første halvdel av mai, gleder meg. Har satt meg opp på ei liste at dersom de får avbestillinger, kan de ringe meg! Og da skjer det på 2 dagers varsel.Blir tøft å være 3-4 uker vekke fra familien, men vet at dette trenger jeg. Så vi kan jo kalle det en skikkelig husmorferie.

Det blir trening, avspenning,samtaler,event.behandlinger.Regner med det blir tid å treffe noen av mine kjære søskenbarn også!! Det er veldig fint om våren, men på en måte håper jeg det skjer raskt, så jeg kommer igang.!!

Ha en flott tirsdag folken!

Ingen kommentarer: