mandag 8. februar 2010

Solskinnsdag


I dag er det skikkelig vårstemning ute, sola skinner, det drypper fra taket!!
I går var Joachim og Stine på middag, Anette hadde laga kjøttkaker!
Hadde rødkål, snittebønnestuing,grønnsaker og poteter som tilbehør, sitronfromasj og sjokoladefromasj fra Isbilen - namnam!

I går kveld hadde jeg en gåtur på 70min, gikk til Mosmyrene og ned igjen til laksegarden hvor jeg hentet bilen. Merker at det er mildere, snøen var begynt å bli blaut så jeg sank nedi..

Har ikke så mye planer for denne dagen, har helst slappet av. Nå kom tøttå hjem så det er tid for lekser, deretter blir det taco til middag!! Senere blir det vel ei økt på trimsykkelen, så TV titting. Må få meg med Puls 1945, de skal ha om facebook, twitter og blogging - tror det heter Synlig for enhver pris?? (og må jo se hva de sier om blogging!!)

Ingen kommentarer: