søndag 15. mars 2015

Wellnes, fitness & beauty

Det er viktig å ta vare på seg selv - det er du som skal leve med deg hver dag! Skal man forandre noe, ikke gap over for mye på engang, ta et skritt av gangen. 

Mitt første skritt til en forbedret hverdag var når jeg ble forhandler i Forever Living. Jeg har hørt om selskapet i flere år, men alltid takket nei, fordi det var noe "alle" drev med, og jeg kjente ikke til produktene. Men, så takket jeg ja til å prøve , og ble veldig overrasket! Produktene var jo gode jo! Så nå er jeg altså en stolt forhandler av Forever Living's produkter, og har ikke angret en dag. Når man er så fornøyd med produktene er det ikke vanskelig å anbefale dem til andre. OG - vi har 90 dagers fornøydshets garanti, dvs . er du ikke fornøyd med et produkt, lever det samt kvitteringen til meg, og du får pengene tilbake! Hvor mange andre bedrifter kan tilby dette ?



 Det første jeg begynte  med var Aloe Vera gel. Man bør drikke 3-4 dunker før man kan si om det hjelper eller ikke, kun 1 dunk er for lite. MEN mange merker det ganske kjapt, jeg merket forandring etter to-tre uker. . Den finnes i 3 forskjellige smaker , original. berry nectar ( med eple og tranebær) og bit's n peaches ( fersken og små biter aloe vera ) Aloe Vera produktene våre er håndplukket , og er økologisk dyrket. 

Visste du at Aloe Vera er mykgjørende, har en rensende og balanserende effekt, skaper bedre miljø i tarmen, har positiv effekt på tarmfloraen ? Det er så kjekt når kunder gir tilbakemeldinger som :
 - endelig fungerer mage/tarmen 
- det er slutt på å være oppblåst 



For å få den optimale starten på en sunnere livsstil anbefaler jeg Vital 5 - pakken inneholder 5 av våre mest populære kosttilskudd : 


Innhold :
4 dunker Aloe Vera gel original
1 boks Argi + , et tilskudd for deg som lever et aktivt liv 
1 pakke Active Probiotic , inneholder 6 ulike bakteriestammer for å bygge opp en god tarmflora 
1 boks Artic Sea omega -3 
1 boks Daily som gir deg dagsbehovet for vitaminer og mineraler 



Ingen kommentarer: