torsdag 7. juni 2012

Eggeskall

Akkurat nå føles livet som et knust eggeskall!
Det ligger biter overalt og jeg må passe på å ikke tråkke på dem. 


Jeg må trå varsomt! 
Når jeg har fått samlet noen biter , blir et annet tråkket på..


Livet et er eggeskall, du vet ikke hvor sårbart det er før det knuses. Det er tungt å samle bitene - og kroppen er sliten. 


Hvorfor ble skallet  knust? Skulle jeg holdt det hardere - el. løsere? Hvilken vei skal tråkkes nå? Hvilken biter skal samles først?


JEG VIL HA ET HELT EGG IGJEN! 

1 kommentar:

Hanne sa...

Uffda :(

vs: Hehe, ja sykdommene våre er bra like, samtidig som de er veldig ulike!

Det hender jeg får like smerter i armene ja, hvis jeg har brukt armene mer enn normalt. Jeg har som oftest vondt i leggene og anklene, og om jeg ikke gjør noe med det (hviler eller paracet) går det oppover lårene og helt til hofta. Har brukt kortison i en uke nå da, og merker ingen effekt. Så jeg trapper nok ned snart!
Tramagetic, er det for smertene i beinan? Jeg ønsket liksom at legen skulle undersøke meg litt mer og finne en løsning på dette. Så skal i alle fall mase på utredning nesten gang jeg er til kontroll :P

Remicade har veldig mange kjente bivirkninger!! :( Noen har antistoffer mot det, og blir skrekkelig dårlige når de får det. Remicade er laget på museproteiner, så om du har allergi mot pelsdyr får du ikke Remicade. Ellers er det masse andre bivirkninger, les om det på felleskatalogen.no. MEN, og det er et stort "men" her ;) Jeg har ikke hatt noen bivirkninger!! Tror kanskje jeg har fått soleksem, men det kan også bare være svært sensitiv hud på grunn av nedsatt immunforsvar, men alle de andre skumle bivirkningene har jeg aldri merket noe til! Så jeg er veldig glad for at jeg prøvde Remicade, for det er jo helt tydelig det jeg trenger :) Så om du plages anbefale jeg det å prøve ja! :)