mandag 17. oktober 2011

GIVE AWAY

Hei, er dere klare for en give-away? 


En av dere vinner 3produkter fra iHerb: 




1 pakke Raw Cacoa Butter ( kakao smør, brukes til å lage sjokolade,smoothie,osv)
1 pakke Raw Yacon Powwder(naturlig søtning)
1 pakke Toasted Carob powder (brukes til å lage sjokolade, brownies(alt. til kakao/sjokolade i mat)


For å være med må dere :


1. Trykk LIKER på Miss Purple`s Facebook side 
2. Del dette innlegget  
3. Kommenter under dette innlegget at du deltar 


Trekker en vinner onsdag 19 oktober, lykke til! 

9 kommentarer:

Mjuuugly sa...

I'm in og delte dette innlegget på mjuuugly's facebook side. Ønsker deg en nydelig dag! :)

Linda sa...

Jeg deltar, og følger dine retningslinjer på FB.

linda_kir alfakroell yahoo.no

Borealis sa...

Jeg vil gjerner delta, og har fulgt retningslinjene:))))

Borealis sa...

Glemtemail: hskarlsen@yahoo.no

stine alme sa...

Jeg deltar! :)

Har delt og liker på facebook! :)

Nydelig blogg du har! :)

Anonym sa...

Har delt her også:-)
Marianne.kvamme@live.no

Bente_s sa...

Har delt på FB :)

Anonym sa...

Jeg vil også gjerne delta :) liker siden på FB, deler den nå :)

Divamamma sa...

Åh, her har jeg gått glipp av noe ser jeg :-)