mandag 26. september 2011

Noe er på gang

- og jeg er så lei!! Magen har begynt med tull igjen, kroppen er slapp og kraftløs, samt "småfeber". 
Er ikke helt sikker på om jeg skal eller ikke skal på Zumba idag, mista jo begge timene forrige uke, men er usikker hvordan kroppen takler trening. Det kan enten gå godt - eller jeg blir liggende. !! 






Det blir nok å øke kortison dosen noen dager for å se om det roer seg FØR det blir verre. I dag føler jeg meg rett og slett som på dette bildet :


UTBRENT! Og jeg vet jo innerst inne at jeg IKKE bør på trening, for dette er jo ikke bare slapp og lat feeling - det er noe lupusèn setter igang. Kanskje er det et tegn fra kroppen på at nå må du roe deg ned, for nå klarer jeg ikke henge med ! 




For meg hadde vel trim for eldre passet bedre - hverftall idag. 
Men nå skal jeg hvile, og se hvordan formen er til kl 2000! Kryss fingrene. 

1 kommentar:

Hanne sa...

Uff så kjipt at du føles deg utbrent :( Også er det jo ekstra tungt når man så gjerne vil, men ikke klarer alt... Men til sist er det vel viktigst å lytte til kroppen? :) Håper du kommer deg snart igjen!