torsdag 11. august 2011

Leeenge siden

sist blogginnlegg!! Selv om jeg "bare" går hjemme har det vært utroligt travelt, og ikke minst har jeg ikke vært i form! Mannen og tøtta var i Danmark 1 uke, og så frisk som jeg var den uka er det flere år siden jeg har vært!! Var helt superfantastisk!! (så kanskje jeg må flytte på hybel for å få fred og ro??? ;))

Men, sist uke var pyton igjen, men bank i bordet, denne uka har vært god!!

Ellers har jeg "restartet" nettbutikken min MISS PURPLE, og det føles godt å ha noe å gjøre. Suverent med "hjemmearbeid"!


Nå nærmer det seg skolestart, mandag 22 august braker det løs. Da skal tøtta opp i ungdomskulen, og det blir en stor overgang siden 8 klassinger fra hele kommunen skal begynne i samme klasse. (For 1 år siden ble det bestemt at ungdomsskole elevene  i kommunen skulle ha felles skole, og det er elever fra 5 grender ) 8 klasse kullet i år blir stort, nesten 60 elever, fordelt i A og B klasse. Tror hun grugleder seg, og blir nok litt spennende med KARAKTERER for første gang!


På fritiden går hun på dans hver mandag, skyting hver torsdag (har nettopp begynt å skyte med Sauer!), og så er det 4H med fotografering som årets oppgave!









Nr.2 skal på VG2 TIP, plate/sveis. Ser ut som det er iorden med praksisplass ca 1 gng pr uke dette skoleåret, så er det å krysse fingrene for at han får lærlingplass neste år!!




Gubben har det travelt for tida, full gang med 2slåtten hos en bonde, samt han er igang med å sette opp stålhall! Blir godt å ha en plass å sette traktor, båt,ved og utstyr i , nå har det stått ute, eller litt her og litt der hos forskjellige bønder!




Eldstemann og samboer Stine + Josti  bor i kjellerleiligheten til naboen, så vi ser dem heldigvis titt og ofte. Han har fullt opp i jobben som landbruksvikar, og til helga skal de ta de 2 siste ukene med ferie. Stine har fått skoleplass, og blir student igjen!


Venter fortsatt på svar på søknad om varig ufør, nå er det jo sommerferie og det drøyer vel litt til før jeg får svar. Er VELDIG spent på resultatet!! Snakka med revm. i Haugesund og lurte på når jeg får time, jeg var der sist i juli 2008 - så skulle jeg inn på neste kontroll okt 2009, men det er 2 års ventetid, så jeg MÅ vente til oktober 2011 slik at det har gått 2 år???!! Litt av et system eller hva?? Skal på kontroll til fastlegen min igjen 26 august, går der hver 3 mnd for å ta blodprøver, få B12 injeksjon!

Ingen kommentarer: